SOZ

Niti en časnik ni dosegel več bralcev
Finance
nedelja, 25. januar 2009 ob 22:30
Rezultati Nacionalne raziskave branosti za drugo polletje minulega leta, ki jo je opravila Slovenska oglaševalska zbornica, kažejo, da prvič doslej niti ena edicija nima statistično značilne...
 
Število bralcev pada
Večer
sobota, 24. januar 2009 ob 08:38
Slovenska oglaševalska zbornica je včeraj predstavila nove izsledke Nacionalne raziskave branosti (NRB). Prvič se je zgodilo, da med dvema zaporednima meritvama niti en tiskani medij ni pridobil novih bralcev. Večina jih je v letu 2008 bralce izgubljala (v NRB-ju so sicer zajeti le bralci,...
 
Delo in Dnevnik vedno tesneje v boju za bralce
Dnevnik
petek, 23. januar 2009 ob 22:00
Število bralcev tiskanih medijev se še vedno znižuje, izjema so le brezplačniki, ugotavlja raziskava nacionalne branosti, ki jo opravlja Slovenska oglaševalska zbornica. Med dnevnoinformativnimi dnevniki je na prvem mestu še vedno Delo, zmeraj tesneje mu sledi Dnevnik, medtem ko se je Večer ...
 
V petek novi podatki o branosti tiska
Finance
torek, 20. januar 2009 ob 22:30
Slovenska oglaševalska zbornica bo ta petek predstavila najnovejše valutne podatke nacionalne raziskave branosti (NRB) o dosegu tiskanih medijev. Ob tem bodo predstavili še dve novosti NRB, in...
 
Rekordno število prijav za Effie 2008
Finance
torek, 30. december 2008 ob 22:30
Na četrti razpis Slovenske oglaševalske zbornice za nagrado za učinkovitost komuniciranja effie 2008 je prispelo rekordno število prijav, in sicer 27, kar je največ doslej. Prvostopenjska...
 
Vedno več smo na internetu
Večer
četrtek, 18. december 2008 ob 23:58
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je objavila, koliko obiskovalcev imajo slovenske spletne strani. Rezultati so bili objavljeni na podlagi raziskave MOSS, ki poteka vsako pomlad in jesen od leta 2006. Njen namen: da bi se oglaševalci lažje odločili, kje na spletu naj oglašujejo, in se...
 
Računalniske novice – 61 % rast
Računalniške novice
četrtek, 18. december 2008 ob 10:41
Raziskovalna hiša Aragon je v sodelovanju s Slovensko oglaševalsko zbornico predstavila rezultate MOSS jesen 2008 - Merjenje obiskanosti spletnih strani. Podatki se nanašajo na štiritedensko...
 
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian