Franc Košir

Zakaj je "Franc Košir" na zaslonu večkrat kot Kauzer?
RTV Slovenija
sobota, 26. september 2009 ob 08:33
Kako športnik oz. športna ekipa postane blagovna znamka? Odgovor: z odličnimi rezultati, medijsko odmevnostjo, prepozavnostjo, spoštovanjem in tržno zanimivostjo.
 
Zakaj je Franc Košir večkrat na zaslonu kot Kauzer?
RTV Slovenija
sobota, 26. september 2009 ob 08:33
Kako športnik oz. športna ekipa postane blagovna znamka? Odgovor: z odličnimi rezultati, medijsko odmevnostjo, prepozavnostjo, spoštovanjem in tržno zanimivostjo.
 
Zaradi krize narašča družinsko nasilje
zurnal24.si
ponedeljek, 7. september 2009 ob 19:21
Predsednik Danilo Türk sestal s predstavniki ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, humanitarnih organizacij in organizacij s področja socialnega dela. Na Slovenski Karitas...
 
Pričarali bodo nasmehe
zurnal24.si
petek, 3. julij 2009 ob 06:45
"Ekipe v zdravilišču ponudijo otrokom lepe spomine, za razvoj otrok pa so ti ena od najpomembnejših stvari," je dejal Aleksander Svetelšek, generalni direktor Tuša, ob včerajšnji predstavitvi dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh, v okviru katerega v sodelovanju z Rdečim križem...
 
Začenja se akcija Peljimo jih na morje
SiOL.net
torek, 30. junij 2009 ob 18:08
Ljubljana - Vse več je družin in posameznikov, ki želijo, da jim tudi mi pomagamo, je ob začetku akcije Peljimo jih na morje poudaril predsednik Rdečega križa Slovenije (RKS) Franc Košir.
 
V Sloveniji krvodajalstvo staro že 64 let
Večer
četrtek, 4. junij 2009 ob 01:00
Danes mineva 64 let, odkar so bile v Sloveniji konzervirane prve steklenice krvi. Od takrat je več kot štiri milijone krvodajalk in krvodajalcev darovalo več kot milijon litrov in pol krvi, kar so, kot je poudaril Franc Košir, œpredsednik Rdečega križa Slovenije (RKS), na včerajšnji...
 
V krvodajalstvu še ni čutiti krize
Dnevnik
četrtek, 4. junij 2009 ob 00:33
Novi predsednik Rdečega križa Slovenije Franc Košir je ob današnjem dnevu krvodajalstva v Sloveniji priznal, kako so bili v dvomih, da se bodo letošnje krizne gospodarske in socialne razmere odrazile v slabšem odzivu na redne krvodajalske akcije po Sloveniji. Toda podatki, ki jih zbirajo na...
 
<< Začetek < Nazaj 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian