RTV Slovenija
|
sobota, 26. september 2009 ob 08:33 |
Kako športnik oz. športna ekipa postane blagovna znamka? Odgovor: z odličnimi rezultati, medijsko odmevnostjo, prepozavnostjo, spoštovanjem in tržno zanimivostjo.
|
|
RTV Slovenija
|
sobota, 26. september 2009 ob 08:33 |
Kako športnik oz. športna ekipa postane blagovna znamka? Odgovor: z odličnimi rezultati, medijsko odmevnostjo, prepozavnostjo, spoštovanjem in tržno zanimivostjo.
|
|
zurnal24.si
|
ponedeljek, 7. september 2009 ob 19:21 |
Predsednik
Danilo Türk sestal s predstavniki ministrstva za delo, družino in socialne zadeve,
humanitarnih organizacij in organizacij s področja socialnega dela. Na Slovenski Karitas...
|
|
zurnal24.si
|
petek, 3. julij 2009 ob 06:45 |
"Ekipe v zdravilišču ponudijo otrokom lepe spomine, za razvoj otrok pa so ti ena od
najpomembnejših stvari," je dejal
Aleksander Svetelšek, generalni direktor Tuša, ob včerajšnji predstavitvi
dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh, v okviru katerega v sodelovanju z Rdečim križem...
|
|
SiOL.net
|
torek, 30. junij 2009 ob 18:08 |
Ljubljana - Vse več je družin in posameznikov, ki želijo, da jim tudi mi pomagamo, je ob začetku akcije Peljimo jih na morje poudaril predsednik Rdečega križa Slovenije (RKS) Franc Košir.
|
|
Večer
|
četrtek, 4. junij 2009 ob 01:00 |
Danes mineva 64 let, odkar so bile v Sloveniji konzervirane prve steklenice krvi. Od takrat je več kot štiri milijone krvodajalk in krvodajalcev darovalo več kot milijon litrov in pol krvi, kar so, kot je poudaril Franc Košir, predsednik Rdečega križa Slovenije (RKS), na včerajšnji...
|
|
Dnevnik
|
četrtek, 4. junij 2009 ob 00:33 |
Novi predsednik Rdečega križa Slovenije Franc Košir je ob današnjem dnevu krvodajalstva v Sloveniji priznal, kako so bili v dvomih, da se bodo letošnje krizne gospodarske in socialne razmere odrazile v slabšem odzivu na redne krvodajalske akcije po Sloveniji. Toda podatki, ki jih zbirajo na...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Naprej > Konec >>
|