Audrey Hepburn

"Mi ne hranimo v oblaku"
zurnal24.si
četrtek, 9. februar 2023 ob 20:00
Ob slovenskem kulturnem prazniku so v gradu Khistlstein v Kranju slovesno odprli razstavo Mi ne hranimo v oblaku. Gre za že drugo razstavo, odprto v jubilejnem letu, ko Gorenjski muzej praznuje...

Nedeljski dnevnik: Ribe so preredko na naših krožnikih
torek, 7. februar 2023 ob 09:52
Ob debatah v zadnjih tednih, da bi morali jesti manj mesa, bi bilo morda pametno pristaviti: in več rib. Po razmerju med zaužitim mesom in ribami se namreč Slovenci težko uvrščamo med mediteranske narode. Slovenec v povprečju na leto poje kar 90...

Umrl enfant terrible francoske mode
nedelja, 5. februar 2023 ob 22:05
V starosti 89 let je umrl slavni španski oblikovalec Paco Rabanne, ki postal priljubljen po vsem svetu v šestdesetih letih prejšnjega stoletja. Leta 1999 se je umaknil iz mode, prav tako ga je bilo zelo redko mogoče videti v javnosti.

Razkošne dišave so še vedno cenjene
ponedeljek, 23. januar 2023 ob 00:00
Le kam so izginile zvezdnice takšnega sijaja, kot so Grace Kelly, Audrey Hepburn in Marilyn Monroe. Vse na njih in o njih je bilo večje od življenja, občinstvo je spremljalo njihove poroke in ločitve, obleke in pričeske ter uživalo v sijaju, ki so...

Audrey Hepburn
RTV Slovenija
sobota, 21. januar 2023 ob 18:07
S staranjem spoznamo, da imamo dve roki - eno, da pomagamo sebi, drugo, da pomagamo drugim.

Pred 30 leti je umrla legendarna Audrey Hepburn
njena.si
petek, 20. januar 2023 ob 17:00
Legenda klasičnega Hollywooda je za posledicami raka na črevesju umrla stara 63 let. Še danes pa velja za eno izmed največjih ikon. Več na...

Pred 30 leti se je poslovila legendarna Audrey Hepburn
24ur.com
petek, 20. januar 2023 ob 13:03
Ob imenu Audrey Hepburn se marsikomu prikažejo prizori iz filmov, kot sta Rimske počitnice in Zajtrk pri Tiffanyju. Že vloga v Rimskih počitnicah, ki je bila njena prva velika vloga, ji je...