Klemen Slakonja

Mojca Fatur iskreno: "Ni bila najtežja misel, da bi jaz umrla, ampak da bi otroci ostali sami."
Govori.se
sobota, 11. marec 2023 ob 06:05
Mojca Fatur je filmska in gledališka igralka, mama trem otrokom in zaročenka Klemna Slakonje. Trenutno nastopa v priljubljeni monokomediji Nikoli ni prepozno in pravi, da se je v njej resnično...

Garaško delo Šmitka in Hladnika v Podkorenu
Dnevnik
četrtek, 9. marec 2023 ob 00:00
Le še dva dneva nas ločita od vrhunca domače sezone v alpskem smučanju za moške, ko bo Kranjska Gora gostila veleslalomski tekmi svetovnega pokala. Pestro dogajanje pripravljajo tudi zunaj...

Kranjec lahko sezono konča v velikem slogu
Lokalec.si
sreda, 8. marec 2023 ob 12:31
Zgornjesavska dolina je po koncu svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju v pričakovanju domačega smučarskega...

Na Grubinem memorialu bodo letos zbirali sredstva za Brino, ki ima cerebralno paralizo
RTV Slovenija
petek, 3. marec 2023 ob 13:46
Na dobrodelnem veleslalomu, poimenovanem Grubin memorial, bodo znani obrazi, med njimi številni nekdanji smučarji in drugi športniki, pa tudi glasbeniki, prihodnji petek znova zbirali sredstva. ...

V Kranjski Gori pokal Vitranc in velika zabava! Big Foot Mama, Klemen Slakonja, Hamo, Šeme ...
Ekipa
petek, 3. marec 2023 ob 11:15
V Kranjski Gori pokal Vitranc in Zabava zime. Več na Ekipa24.si

Grubin memorial tokrat za Brino Slivniker
Sportal
petek, 3. marec 2023 ob 11:05
V Kranjsko Goro v petek, 10. marca, kot uvertura v Pokal Vitranc znova prihajajo svetovno znana imena belega cirkusa ter slovenski znani obrazi in prijatelji Draga Grubelnika - Grube, ki se bodo čez...

Klemen Slakonja: Sem vegan z jajci
Slovenske novice
nedelja, 26. februar 2023 ob 07:20
Ustvarjalnega in iskrivega igralca, pevca, imitatorja in voditelja Klemna Slakonjo smo izzvali, da poišče asociacije na 25 črk slovenske abecede.