Skupina ljudi, katerih navdušenje nad izdelkom napoveduje pogubo

Slo-Tech
Avtor Matej Huš   
nedelja, 27. december 2015 ob 15:51
Nekateri izdelki se med potrošniki primejo, drugi žalostno poniknejo na smetišče zgodovine. Gledajoč nazaj je enostavno biti pameten in iskati razlage, zakaj je Applov iPod uspel, Microsoftov Zune pa ne, medtem ko so napovedi za prihodnost težje in manj zanesljive, a bi bile dovolj natančne hkrati dragocenejše. Raziskovalci z MIT-a, Univerze Northwestern v Illinoisu in hongkonške univerze so pokazali, da lahko slab rezultat napovemo na podlagi visoke prodaje posebni podskupini potrošnikov, ki so jo poimenovali znanilci propada (harbingers of failure).

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian