Izpoved Petre Strelec: Pot iz pekla s pomočjo pisalne terapije
sreda, 8. maj 2024 ob 14:40
»Na vsak način sem hotela umreti. Po osmem poskusu samomora sem pristala v bolnišnici v Vojniku, kamor me je na silo pripeljal oče. Bila sem na zaprtem oddelku, stara 19 let. Ko sem opazovala ljudi, ki niso mogli več ozdraveti, sem se v nekem trenutku zavedela, da sem še tako mlada, da se...

Devet desetletij Ivanke Zupančič
sreda, 8. maj 2024 ob 14:00
Gospa Ivanka Zupančič iz Črešnjic pri Otočcu je v začetku meseca maja praznovala visok življenjski jubilej, 90. rojstni dan. Ob tej priložnosti so jo obiskali predsednica KORK Otočec, predstavniki Društva upokojencev Otočec in predstavnica KS Otočec, ki ji je voščila tudi v imenu...

FOTO: Popotovanje članov SVIZ OO Novo mesto po Balkanu
sreda, 8. maj 2024 ob 13:20
Člani SVIZ OO Novo mesto smo med prvomajskimi počitnicami preživeli šestdnevni izlet na Balkanu. Udeležilo se ga je 51 članov. V petek, 26. 4. 2024, smo zvečer začeli naše avtobusno popotovanje proti Hrvaški, Črni gori, Albaniji in Makedoniji. Na dan upora proti okupatorju smo v...

Recept: Pica iz listnatega testa s paradižniki
sreda, 8. maj 2024 ob 12:40
Ste že pripravili pico iz listnatega testa? Potem pa brž v akcijo, tole je namreč zelo slastno ...preberite več »

DL: Porumenela fotografija - Zima v pomoč salamarjem
sreda, 8. maj 2024 ob 11:50
»Kakovost salam je bila na letošnji pokušnji gotovo najboljša v zadnjih 20 letih, kolikor časa hodimo semkaj. Zasluge za to ima predvsem zima. Bila je suha in ravno prav hladna, da ni zmrzovalo in da ni onemogočala zorenja salam,« je leta 1992 na 31. salamijadi v Gostilni Vrtovšek v starem...

Tomaž Rot in Lea na Smokuški vrh
sreda, 8. maj 2024 ob 11:00
Lea Mederal Gams je v oddajo Potep z Leo povabila Veseljaka Tomaža Rota. Ljubitelji Veseljaka ga dobro poznate. Vedno dobre volje in nasmejan, ob vsaki priložnosti rad raztegne meh na svoji harmoniki. Že štirinajsto leto vodi tudi svoj narodno zabavni Ansambel Tomaža Rota. preberite več »

FOTO: Obisk Londona med prvomajskimi počitnicami
sreda, 8. maj 2024 ob 10:15
V četrtek, 25. aprila, smo se z družino odpravili na dopust v London. Ob sedmih smo imeli let, a smo šli šele dvajset do osmih, ker so francoski kontrolorji letenja štrajkali. Na letališču v Londonu (Stansted) smo prispeli okoli desetih, v apartma pa prišli šele ob dveh zjutraj.preberite...