Iprom

Kaj vpliva na nakup kozmetike?
Računalniške novice
sobota, 23. februar 2013 ob 10:54
Pri nakupih kozmetike in prehranskih dopolnil ima oglaševanje večji vpliv na spodbudo nakupnega procesa kot v drugih kategorijah, zajetih v raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika....
 
Avtomobile kupujemo glede na ceno in porabo
Delo
sobota, 16. februar 2013 ob 15:00
Pred časom smo v Delovi prilogi Na kolesih objavili novičko o tem, kaj Američane vodi pri odločitvi za nakup avtomobila in zakaj nekega modela sploh ne bi izbrali. No, vmes je že potekala...
 
iPROM lani izvedel več kot 5400 digitalnih oglaševalskih akcij
Moj mikro
petek, 8. februar 2013 ob 02:03
iPROM je v letu 2012 s programsko rešitvijo iPROM AD Server uporabnikom spletnih medijev posredoval skoraj 10 milijard spletnih oglasov.
 
Kakšna je nakupna pot slovenskega potrošnika?
Računalniške novice
sreda, 6. februar 2013 ob 13:44
Z raziskavo »Nakupna pot slovenskega potrošnika« sta Valicon in iPROM ugotavljala, kako pri slovenskih spletnih kupcih poteka nakupna pot – od začetnega dražljaja prek iskanja informacij do...
 
Kupujemo nove avte do 20 tisoč in rabljene do 10 tisoč evrov
Finance
sreda, 30. januar 2013 ob 22:30
Raziskava družb Valicon in Iprom je pokazala, da Slovenci za nove avtomobile odštejemo največ med 10 in 20 tisoč evri, za rabljene pa do deset tisočakov; ob tem se večinoma (59 odstotkov...
 
Valicon in iPROM - analiza procesa nakupne odločitve kupcev
Grafičar
sreda, 30. januar 2013 ob 09:55
Velika večina potrošnikov se, ne glede na to, kaj kupujejo, o izdelku ali storitvi pred nakupom informira. Tako je na primer v procesu nakupa...
 
Valicon in iPROM analizirala proces nakupne odločitve kupcev
Avto.info
sreda, 30. januar 2013 ob 07:43
Valicon in iPROM analizirala proces nakupne odločitve kupcev
 
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian