Kronika

Zagorelo v oklici pomnika miru na Cerju
sreda, 21. avgust 2019 ob 14:35
Nekaj po poldnevu je zagorelo na Krasu, v oklici pomnika miru na Cerju. Po prvih podatkih gasilcev gori na delno težko dostopnem terenu. Popolnoma pa so zaprte vse poti na Cerje.

Na Krasu gori gozd, gašenje otežuje burja
24ur.com
sreda, 21. avgust 2019 ob 14:24
Na Cerju v občini Miren-Kostanjevica je zagorel gozd in sicer v okolici pomnika miru. Kot so nam potrdili iz Gasilske enote Nova Gorica je na terenu trenutno sedem prostovoljnih gasilskih društev...

Spregovorila mati zastrupljenih otrok: Mož je bil nagnjen nad kad, hči je bila penasta okoli ust
Večer
sreda, 21. avgust 2019 ob 13:54
"Prav tak smrad sem zaznala tudi v naši kabini, a sem kljub temu zaspala. Nato mi je postalo vroče, primanjkovalo mi je zraka, zato sem moža...

Spregovorila mati zastrupljenih otrok: Mož je bil mrtev nagnjen nad kad, hči je bila penasta okoli u
Večer
sreda, 21. avgust 2019 ob 13:54

Lucasa so iskali več dni, družini pa so danes sporočili tragično vest
Svet 24
sreda, 21. avgust 2019 ob 13:29
V soboto popoldne je Lucas Dobson padel v reko Stour v britanskem okrožju Kent. Dečka je iskalo več kot 200 prostovoljcev, danes pa so z iskalno akcijo zaključili, našli so namreč dečkovo...

Zaradi krčenja amazonskega pragozda v Braziliji več požarov
sreda, 21. avgust 2019 ob 13:00
Število gozdnih požarov v Braziliji je letos občutno naraslo, ekologi pa opozarjajo, da je to posledica poteze novega predsednika, ki je v pragozdu dovolil večjo sečnjo dreves. Med januarjem in avgustom so zabeležili skoraj 73.000 požarov, medtem ko...

Vrhovno sodišče: Črnigoju in Marcu še denarna kazen
RTV Slovenija
sreda, 21. avgust 2019 ob 12:55
Vrhovno sodišče je ugodilo zahtevi za varstvo zakonitosti državnega tožilstva v zadevi proti Dušanu Črnigoju in nekdanjemu vodji kadrovske službe v Primorju Ožbeju Marca. Prisodilo jima je...

Hrvaški policisti ovadili moškega, ki naj bi okradel slovenske turiste
sreda, 21. avgust 2019 ob 12:29
Policija v hrvaškem Umagu je 36-letnega hrvaškega državljana ovadila kaznivih dejanj v škodo slovenskih turistov. Moškega sumijo, da je vlomil v hišo slovenskega državljana v Lovrečici nedaleč od Umaga in odtujil denar in predmete v vrednosti več...

Kako pripraviti otroka, preden gre v hribih ’po svoje’?
sreda, 21. avgust 2019 ob 12:06
Torkov večer je Slovenijo pretresla vest o deklici, ki se je izgubila v hribih na Gorenjskem, a so jo vpleteni v iskanje kmalu našli nepoškodovano. Da se otroci nekoliko oddaljijo od staršev v hribih, ni redko, zato smo pristojne povprašali za nekaj...