SOZ

Oglasi kot solze v dežju
zurnal24.si
ponedeljek, 28. marec 2011 ob 21:30
20. Sof. "Konsistentni preživijo, nekonsistentni ne," pravi Mitja Petrovič iz Publicisa.
 
Na letošnjem SOF prijavljenih preko 600 del
SiOL.net
nedelja, 27. marec 2011 ob 17:09
Portorož - Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del jubilejnega 20. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) skupno prijavili kar 616 del.
 
Še naprej ostajamo najbolj obiskani
24ur.com
ponedeljek, 21. marec 2011 ob 16:37
Spletni portal 24ur.com ostaja na čelu najbolj branih slovenskih spletnih strani. Še vedno ga obiskuje največ različnih uporabnikov, hkrati pa si ti na njem ogledajo največ...
 
Slovence zanimajo novice
Primorski dnevnik
četrtek, 10. marec 2011 ob 14:42
Kar 77 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov v starosti od 10 do 75 let uporablja internet za spremljanje novic.
 
Več kot tri četrtine Slovencev po novice na splet
Slovenske novice
četrtek, 10. marec 2011 ob 13:10
Kar 77 odstotkov spletnih uporabnikov od 10 do 75 let uporablja internet za spremljanje novic.
 
Največ Slovencev splet uporablja za spremljanje novic
SiOL.net
četrtek, 10. marec 2011 ob 12:28
Ljubljana - Kar 77 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov v starosti od 10 do 75 let uporablja internet za spremljanje novic. Na drugem mestu so glasbene in filmske vsebine (68 odstotkov).
 
Odmev: Najmanj zaupamo oglaševalcem in vladi
Finance
torek, 8. marec 2011 ob 15:32
V imenu Slovenske oglaševalske zbornice vam v nadaljevanju pošiljam odziv na članek, ki je bil z naslovom
 
<< Začetek < Nazaj 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian