Perfekcionizem srednjih let

Dnevnik
petek, 15. julij 2011 ob 00:20
Zakaj enačimo genialnost z zgodnjo zrelostjo in dosežki v mladosti, se sprašuje Malcolm Gladwell v eseju Pozni cvetovi (Late bloomers: Why do we equate genius with precocity). Splošno razumevanje genija se namreč napaja v prepričanju, da resnični ustvarjalni presežki zahtevajo svežino in energijo mladosti. Za to ni težko najti dokazov. Orson Welles je Državljana Kana posnel pri 25 letih, Mozart je Klavirski koncert št. 9 zložil pri 21 letih, Picasso je za slikarskega inovatorja obveljal pri dvajsetih, Eliot je eno najvplivnejših pesmi 20. stoletja napisal pri 23 letih.

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian