Ekspres, novi slovenski tednik, za četrt milijona evrov

Blogi
četrtek, 31. julij 2008 ob 14:26

Protestiram! Nisem ga niti pričakoval niti potreboval, pa je vseeno prišel do nabiralnika z zamudo. Dobro je vedeti, da je svet še na tečajih oziroma pošta še vedno točna kot železnica. A kaj naj zdaj napišem o tem novem smelem medijskem projektu v nakladi 340.000 izvodov, ki so ga srečnejši od mene smeli z navdušenjem prebirati že včeraj? Da se je ‘staro novinarsko pravilo /…/ spremenilo v opljuv

...
...
napisal Slovenski volilec on 11. avgust, 2008

Ojoj, kako zaskrbljen je po novem ta ubog dandanašnji razdrobljen, zlagan in ideološko že zdavnaj preživet komunistično-tajkunski konglomerat in to zgolj zaradi enega ali dveh novih časopisov, ki Slovencem prihajajo na dom brezplačno.
Prvič v samostojni Sloveniji je postalo očitno da t.i. LEVICA ZRE GLOBOKO V PREPAD: - v političnem smislu uboga reva doživlja "DEMOSOV SINDROM", kapitalsko pa ga spremlja še njihova GOSPODARSKA NESPOSOBNOST.
NADUTOST pa je itak njena osnovna blagovna znamka!
In s temi karakteristikami želi vzbujati pri slovenskih volicih simpatije. Priča smo očitnemu političnemu samomoru. Hehehe!
Kapital, ki so si ga med tranzicijo nagrabili, brez permanentnega političnega suporta s silovito naglico usiha! Ker smo v predvolilnem obdobju, pa je primarna težava levičarsko-tajkunske mafije v tem, da NIKAKOR NE MORE PREPREČITI IZHAJANJA, PREDVSEM PA OBJAVE VSEBIN zanje nekompatibilnih časnikov EKSPRES in SLOVENSKI TEDNIK .
Sicer se vdan in tog propagandni stroj še zmeraj oklepa formule "DISKREDITACIJE IN ELIMINACIJE", a kot lahko vidimo mu pri EKSPRES-u uporaba te pred leti ZAUKAZANE METODE, zlasti v slednjem delu pomenske zveze, nikakor NE USPEVA! Seveda predvsem zato, ker v njem ni vidnih reklam in ne morejo po stari formuli zvohat financerjev oz. podjetij na katere bi tako radi pritisnili.
Tako obsežnega in temu primerno odmevnega političnega amaterizma slovenski družbeni prostor še ni doživel (s tem, ko so hkrati udarili z ognjem iz vseh topov, čemur smo bralci časnikov in blogov priča že ob prebiranju naslovov (že ti so zbanalizirani do skrajnega), so pravzaprav povzročili zgolj javno samorazkritje. Ker svoje naloge niso kos opraviti do konca, preostane razkrinkanim zgolj še udrihanje po brezplačniku samem, kar pa je v vseh pogledih znova kontraproduktivno.
Povsem jasno je, da mora strankam naslednicam ZK in ZSMS biti precej drago obvladovati kar 90% SLOVENSKEGA MEDIJSKEGA PROSTORA, navsezadnje gre pri medijih za gospodarske družbe, ki zaradi svoje TAJKUNOM PODREJENE PROPAGANDNE VLOGE, dolgoročno IZGUBLJAJO NA VERODOSTOJNOSTI - ergo na dobičku. SLOVENCI pa smo tudi zmeraj znali prej ali slej ZBEZLJATI RESNICO NA DAN. Živimo pač v majhni skupnosti v kateri se vse izve tako, da se novodobni tranzicijski bogataši in okoreli ex-komunisti preko svojih trobil (LASTNIŠKA STRUKTURA MEDIJEV JE SLOVENSKIM VOLILCEM ŽE ZDAVNAJ ZNANA) zamanj trudijo z etiketiranjem aktualne vlade z že zdavnaj izrabljenimi negativnimi konotacijami.
Kar zadeva sebi v prid medijsko skonstruiran "ugled" levičarsko-tajkunskega konglomerata, pa je v naši družbi že zdavnaj ZAKORENINJENO DEJSTVO, DA SE TRANZICIJSKI KAPITAL IN UGLED BREZPOGOJNO IZKLJUČUJETA!
JUHUHU, VOLITVE SO TU ! ! !



Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.


Vpišite prikazane znake


 

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian