Večer
|
nedelja, 16. november 2008 ob 23:58 |
Slovenska oglaševalska zbornica je na razpis za nagrado komunikacijske učinkovitosti EFFIE 2008 prejela 27 prijav, kar je največ doslej. Žirija je med prijavljenimi deli izbrala 13 akcij za znamke: kruh Krajcar, pašteta Argeta, Fructal Smoothie, Radenska Naturelle - pravoda, Alpsko mleko,...
|
|
Večer
|
nedelja, 16. november 2008 ob 23:58 |
Slovenska oglaševalska zbornica je na razpis za nagrado komunikacijske učinkovitosti EFFIE 2008 prejela 27 prijav, kar je največ doslej. Za nagrade se poteguje enajst prijavljenih v petih tekmovalnih kategorijah. Žirija bo med prijavljenimi deli izbrala finaliste do 4. decembra, zaključna...
|
|
Večer
|
sobota, 23. avgust 2008 ob 10:00 |
Vedno manj Slovencev kupuje dnevne časopise. Tak sklep izhaja iz novih podatkov Slovenske oglaševalske zbornice, ki v projektu RPN (Revidiranje prodanih naklad) spremlja naklade slovenskega tiska. Kolportažna prodaja (torej prodaja v trafikah, pri uličnih prodajalcih in v trgovinah) je padla...
|
|
Blogi
|
četrtek, 21. avgust 2008 ob 19:04 |
Skupna prodana naklada petih slovenskih dnevnikov je po danes objavljenih podatkih Slovenske oglaševalske zbornice v drugem četrtletju letošnjega leta glede na četrtletje prej spet občutneje upadla. Največ je k temu prispeval osip naklad Slovenskih novic in Dela: prvih za dobrih tri tisoč,...
|
|
Dnevnik
|
sreda, 23. julij 2008 ob 22:00 |
»Branost slovenskih dnevnikov se od julija lani do julija letos v primerjavi z istim obdobjem leto prej ni opazneje spremenila, saj je med dnevniki le Indirekt zabeležil statistično značilen upad branosti,« ugotavlja raziskava nacionalne branosti (NRB), ki jo opravlja Slovenska oglaševalska...
|
|
Računalniške novice
|
petek, 20. junij 2008 ob 10:03 |
Znani so pomladni rezultati projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, SOZ, ter raziskovalne hiše Aragon iz Ljubljane, ki raziskavo...
|
|
Delo
|
nedelja, 25. maj 2008 ob 14:21 |
Po najnovejših meritvah Slovenske oglaševalske zbornice o prodanih in distribuiranih nakladah slovenskih časopisov ostaja Delo osrednji dnevno-informativni časnik. Več o tem Janez Markeš v...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Naprej > Konec >>
|