Dnevnik
|
četrtek, 18. december 2014 ob 00:05 |
Potem ko je komunikolog Domen Savič začel akcijo Dajmo medije v medije, je oglase s portala Slovenskih novic umaknilo že deset podjetij. Omenjena akcija po mnenju blogerja Ronija Kordiša ...
|
|
Moj mikro
|
ponedeljek, 15. december 2014 ob 02:54 |
Po podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je število spletnih uporabnikov v Sloveniji med letom 2009 in začetkom leta 2013 vztrajno rastlo, v obdobju je rast znašala kar 31...
|
|
Večer
|
nedelja, 14. december 2014 ob 17:00 |
V času, ko so prehladna in druga sezonska obolenja vse pogostejša, se za tematiko s področja zdravja in zdravil zanima več kot polovica slovenskih uporabnikov spleta, kažejo podatki raziskave...
|
|
Politikis
|
nedelja, 14. december 2014 ob 13:53 |
V času, ko so prehladna in druga sezonska obolenja vse pogostejša, se za tematiko s področja zdravja in zdravil zanima več kot polovica...
|
|
Krizno ogledalo
|
nedelja, 14. december 2014 ob 12:00 |
V času, ko so prehladna in druga sezonska obolenja vse pogostejša, se za tematiko s področja zdravja in zdravil zanima več kot polovica...
|
|
Slovenske novice
|
torek, 9. december 2014 ob 13:48 |
Ko učinke spletnega in televizijskega oglaševanja postavimo na skupni imenovalec, učeno imenovan GRP, je jasno kot beli dan: spletno oglaševanje...
|
|
RTV Slovenija
|
ponedeljek, 8. december 2014 ob 14:33 |
Slovenija je pri spletnem oglaševanju primerljiva z drugimi državami južne Evrope, kjer je televizijsko oglaševanje daleč na prvem mestu, razkriva raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>
|